На всю продукцію компанії Kraissmann поширюється гарантія 12 місяців.
Доказом гарантійних зобов'язань є гарантійний талон або чек про отримання товару з Нової пошти.
У разі виявлення несправності товару, згідно Закону України «Про Захист прав споживачів», Ви можете звернутися або до авторизованого сервісного центру або до продавця.
Авторизований сервісний центр
м. Харків(бензоінструмент, автомийки, тельфери)
ФОП Грабик О.Л. вул. Тюрінська, 145 А/1
тел.: (063) 223-60-58
У разі зверннення до Авторизованого сервісного центру у Вашому місті.
При собі необхідно мати оригінальний гарантійний талон фірми виробника, із заповненою датою продажу, із зазначенням серійного номера товару та печаткою фірми продавця.Авторизований сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть одне з трьох можливих висновків:
- Товар не має механічних пошкоджень та підлягає гарантійному ремонту: у такому разі Авторизований сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.
- Товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту, тоді авторизований сервісний центр видає "АКТ на списання". У цьому випадку покупець надає товар у повному комплекті разом з "актом на списання" Авторизованого сервісного центру та документами на придбання в наш інтернет-магазин і ми зробимо заміну товару, що вийшов з ладу, на новий.
- Товар має механічні ушкодження, або вийшов із ладу з вини покупця: у разі дія гарантії припиняється, і товар може бути обмінений чи повернуто. Але може бути відремонтований з допомогою покупця.
У випадку виходу з ладу продукції за вини покупця, вартість ремонту, з урахуванням запасних частин і робіт, погоджується з покупцем окремо.
Якщо у Вашому місті немає Авторизованого сервісного центру, Вам потрібно звернутися до магазину в якому Ви придбали продукцию і вже продавець звернеться до авторизованого сервісного центру.
Для підтримки гарантії необхідно надати:
- товар у повній комплектації,
- копію чека, що підтверджує покупку,
- оригінал гарантійного талону,
- заяву (у довільній формі), в якій необхідно докладно описати, виявлені дефекти у товарі, або у чому виявляється несправність, а також вказати Ваш контактний номер телефону!
Право на гарантійний ремонт втрачається в наступних випадках:
- Наявність в Гарантійному талоні виправлень, нерозбірливих записів.
- Якщо на виробі вилучена або пошкоджена ідентифікаційна етикетка, нерозбірливий або змінений серійний номер.
- Якщо несправності виробу викликані ушкодженнями при транспортуванні, неправильним збереженням, недбалим застосуванням, поганим доглядом. Якщо виріб має надмірне забруднення, як внутрішнє, так і зовнішнє, іржавий.
- Має місце неправильної експлуатації (порушення правил інструкції з експлуатації, включаючи перевантаження і використання не за призначенням).
- Експлуатація з непризначеною: або тупою різальною оснасткою, непризначеними насадками або додатковими пристосуваннями.
- Якщо виріб піддавався конструктивним змінам не уповноваженими особами.
- Коли виріб потрапив в гарантійний ремонт після спроб самостійного ремонту і/або змащення виробу під час гарантійного терміну, якщо це не передбачено інструкцією з експлуатації (сліди розкриття інструмента, зірвані шліци гвинтів, редукторна головка встановлена невірно і т.д.).
- Якщо експлуатація інструменту після виявлення несправності не була зупинена і продовжувалась.
- Несправності викликані незалежними від виробника причинами, такими, як перепади напруги електричного струму, явища природи, стихійні лиха.
-Якщо експлуатація виробу відбувалася без захисної основи, що входить у комплект (захисні кожухи, відбійні щитки і т.д.), що служать для безпеки працівника і перешкоджають проникненню оброблюваного матеріалу у середину виробу.
- Наявність у середині виробу сторонніх речовин, рідин і предметів, залишки будівельних матеріалів, абразивів, металева та інша стружка і т.д.
- Якщо є в наявності механічні зовнішні ушкодження (тріщини, вм’ятини і потертості корпуса, пластикових захисних кожухів), а також механічні ушкодження стопорів редукторів, перемикачів режимів роботи перфораторів, молотків, дрилів і лобзиків.
- Якщо мають місця ушкодження шнура живлення або штепсельної вилки, що виникли в результаті багаторазового перегину, механічного ушкодження або при підключенні до розетки з поганим контактом. Сліди дії вогню. Якщо не своєчасно були замінені швидкозношувані витратні деталі. Наприклад: щітки, фільтри, мастило, ремені і т.п., в наслідок чого виникли несправності виробу.
- Якщо має місце нормальний знос інструментів в результаті тривалого використання. Різномірний знос деталей при відсутності на них заводських дефектів не дає право на їх заміну по гарантії.
- Гарантія не поширюється на оснащення інструмента, витратне приладдя та матеріали (наприклад: патрони до дрилів, гайки для абразивних і відрізних дисків, цанги, бури, свердла, пильні диски, фрези і т.д.) що було в експлуатації.
- Гарантія не поширюється на мастило, гумові амортизатори й
ущільнювачі, повітряний і масляний фільтри, щітки, приводні ремні, що разом називаються «елементи, які швидко зношуються».
- Гарантія не поширюється на такі види робіт, як регулювання, чищення та інші роботи по догляду інструмента.
Гарантійні зобов’язання виробника не поширюються на інструмент:1. З пошкодженнями або несправностями, що виникли в результаті експлуатації виробу з порушеннями вимог відповідних розділів паспорта, а також природного зносу вузлів і деталей, викликаного інтенсивною експлуатацією машини;
2. Якщо у інструменту забиті вентиляційні канали продуктами обробки;
3. При безперервній роботі більше 5 хвилин;
4. При неправильному розподілі потужності і ваги;
5. При використанні не за призначенням;
6. При наявності продуктів обробки, іржі усередині машини;
7. При перевантаженні або заклинювання (одночасний вихід з ладу обмоток якоря і статора або обох обмоток статора);
8. На всі види робіт, які виконуються при періодичному технічному обслуговуванні інструменту (регулювання, чистка, заміна швидкозношуваних деталей, матеріалів тощо);
9. На несправності, які виникли внаслідок порушення вимог до підготовки і порядку роботи, встановлених паспортом вироби. Наприклад: перегрів вироби, недотримання вимог до складу і якості паливної суміші, що спричинило вихід з ладу поршневої групи (безумовною ознакою того є залягання поршневого кільця і/ або наявність подряпин і потертостей на внутрішній поверхні циліндра і поверхні поршня, руйнування або розплавлення опорних підшипників шатуна поршневого пальця);
10. При механічному пошкодженні корпусу;
11. Несправність якого викликана застосуванням неякісного робочого інструмента;
12. Виробник не дає гарантію на оснащення, і додаткові речі (патрони свердлильні, фланці, гайки, цанги, акумуляторні батареї, ножі та ланцюги, свічки, зірочки, фільтри);
13. Виробник не бере на себе зобов’язань з гарантійного ремонту та усунення несправностей, що виникли повністю або частково, прямо чи побічно внаслідок встановлення або заміни деталей, або встановлення додаткових деталей, які не є дозволеними виробником, або що виникли внаслідок зміни конструкції;
14. Відповідальність за цією гарантії обмежується зазначеними у цьому документі зобов’язаннями, якщо інше не визначено законом.
У разі виходу з ладу продукції, яку Ви придбали на нашому сайті, для найшвидшого вирішення проблеми, зверніться до менеджера нашого магазину за телефонами вказаними в розділі Контакти, та слідуйте його рекомендаціям. Ми обов'язково Вам допоможемо.
Доставка товару на ремонт сплачує покупець.
Після відправки продукції, повідомте нам номер декларації "Нової пошти", бажано у вигляді SMS.
Після отримання відділ Рекламацій обробить висланий Вами пакет документів і направить товар в авторизований сервісний центр. Про готовність Вашого товару до видачі Ви будете повідомлені додатково за номером телефону, зазначеним Вами в заявці.
Відремонтований товар буде надіслано Вам транспортною компанією.
У разі гарантийного випадку зворотні транспортні витрати до Вас ми беремо на себе.
Якщо поламка продукції не підпадає під гарантійний ремонт, доставка відремонтованої продукції буде здійснена за Ваш рахунок.
!!! У разі виходу з ладу продукції, яку Ви придбали НЕ на нашому сайті, у разі відсутності у вашому місті авторизованого сервісного центру і Ви не можете зв'язатися з продавцем продукції ТМ "KRAISSMANN" в якого її придбали, ми можемо Вам допомогти, але всі транспортні витрати і можливі витрати пов'язані з ремонтом продуції покладаються на Вас.
Зверніться до менеджера нашого магазину за телефонами вказаними в розділі Контакти, та слідуйте його рекомендаціям.!!!
Важливо знати:
Відповідно до Закону України «Про Захист прав споживачів» – у разі виходу з ладу придбаного товару передбачається гарантійне обслуговування такого товару. Це означає, що непрацюючий товар необхідно зарахувати до Сервісного центру. Заміна товару на новий або повернення коштів можливе при виявленні авторизованим сервісним центром виробника несправності, яка:
- взагалі може бути усунена;
- ремонт займе понад 14 днів;
- робить товар значно іншим, ніж передбачено договором.