1. Доставка Доставка товару здійснюється транспортними компаніями "Нова Пошта",
"Укрпошта" за увови передплати 100% від вартості замовлення (міра тимчасова і пов'язана з технічними проблемами програмного забеспечення Укрпошти), також Ви можете забрати товар самостійно (самовивіз) з пункту видачі.
Для отримання товару при собі необхідно мати номер декларації, паспорт або посвідчення водія.
При отриманні Вашого замовлення у перевізника чи транспортної компанії важливо зробити:
1. Перевірте зовнішній вигляд товару. Посилка повинна бути в цілісній упаковці, без ушкоджень і не розкрита;
2. Розпакуйте посилку та перевірте, чи всі замовлені позиції є.
3. Перевірте зовнішній вигляд замовленого Вами товару (товар має бути не розбитий, не пом'ятий, не мати сколів).
4. Перевірте комплектність замовленого Вами товару (комплектація товару вказана в інструкції з експлуатації).
5. Перевірте наявність гарантійного талону та чи заповнений він.
6. Зважте посилку та порівняйте за декларацією вагу під час відправлення та вагу отриманої Вами посилки.
Зверніть увагу:
У разі виявлення будь-яких недоліків потрібно одразу скласти заяву (претензію) в офісі транспортної компанії. Якщо є можливість, потрібно сфотографувати всі недоліки. Якщо Ви забрали посилку з офісу транспортної компанії та виявили недоліки на вигляд, цілісності упаковки або комплектації вже за межами офісу, претензії транспортна компанія не приймає!
Шановні покупці! Зверніть увагу:
При замовленні товару на суму більше ніж 4 000 грн., може знадобитися внесення передоплати.
Адреса «пункту видачі»: м.Харків, пр. Гагаріна, 31. (поряд з автошколою "АвтоЛіон") тимачасово не працює.
2. Оплата При покупці товарів у нашому інтернет-магазині можливі такі форми оплати:
1. Готівкова плата в офісі (тимчасово не працює).
2. «Накладений платіж» - оплата товару безпосередньо при отриманні у відділенні транспортної компанії.
3. Безготівкова оплата, без ПДВ, для фізичних осіб та ФОП відповідно до Рахунку-фактури на поточний рахунок ФОП.
4. Кредит від "Nova Pay".
5. Розстрочка від "Nova Pay".
Вибираючи безготівкову форму оплати*.
Оплата провадитиметься безготівковим банківським переказом, після надання менеджером компанії Рахунку-фактури, з переліком замовленого Вами товару. Рахунок-фактуру ви можете сплатити в касі будь-якого банку або з розрахункового рахунку компанії.
Після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок ми надсилаємо Вам товар будь-якою зручною для Вас транспортною компанією та повідомляємо Вам номер декларації.
До товару додаються:
- Рахунок-фактура,
- видаткова накладна,
- копія Свідоцтва про державну реєстрацію (при необхідності).
*-Ціна в Рахунку-фактурі може відрізнятись від ціни вказаної в інтернет-магазині.
3. Гарантія На всю продукцію компанії Kraissmann поширюється гарантія 12 місяців.
Доказом гарантійних зобов'язань є гарантійний талон або чек про отримання товару з Нової пошти.
У разі виявлення несправності товару, згідно Закону України «Про Захист прав споживачів», Ви можете звернутися або до авторизованого сервісного центру або до продавця.
3.1. У разі зверннення до Авторизованого сервісного центру у Вашому місті.
При собі необхідно мати оригінальний гарантійний талон фірми виробника, із заповненою датою продажу, із зазначенням серійного номера товару та печаткою фірми продавця.
Авторизований сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть одне з трьох можливих висновків:
- Товар не має механічних пошкоджень та підлягає гарантійному ремонту: у такому разі Авторизований сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.
- Товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту, тоді авторизований сервісний центр видає "АКТ на списання". У цьому випадку покупець надає товар у повному комплекті разом з "актом на списання" Авторизованого сервісного центру та документами на придбання в наш інтернет-магазин і ми зробимо заміну товару, що вийшов з ладу, на новий.
- Товар має механічні ушкодження, або вийшов із ладу з вини покупця: у разі дія гарантії припиняється, і товар може бути обмінений чи повернуто. Але може бути відремонтований з допомогою покупця.
У випадку виходу з ладу продукції за вини покупця, вартість ремонту, з урахуванням запасних частин і робіт, погоджується з покупцем окремо.
3.2. Якщо у Вашому місті немає Авторизованого сервісного центру, Вам потрібно звернутися до магазину в якому Ви придбали продукцию і вже продавець звернеться до авторизованого сервісного центру.
Для підтримки гарантії необхідно надати:
- товар у повній комплектації,
- копію чека, що підтверджує покупку,
- оригінал гарантійного талону,
- заяву (у довільній формі), в якій необхідно докладно описати, виявлені дефекти у товарі, або у чому виявляється несправність, а також вказати Ваш контактний номер телефону!
У разі виходу з ладу продукції, яку Ви придбали на нашому сайті, для найшвидшого вирішення проблеми, зверніться до менеджера нашого магазину за телефонами вказаними в розділі
Контакти, та слідуйте його рекомендаціям. Ми обов'язково Вам допоможемо.
Доставка товару на ремонт сплачує покупець.
Після відправки продукції, повідомте нам номер декларації "Нової пошти", бажано у вигляді SMS.
Після отримання відділ Рекламацій обробить висланий Вами пакет документів і направить товар в авторизований сервісний центр. Про готовність Вашого товару до видачі Ви будете повідомлені додатково за номером телефону, зазначеним Вами в заявці.
Відремонтований товар буде надіслано Вам транспортною компанією.
У разі гарантийного випадку зворотні транспортні витрати до Вас ми беремо на себе.
Якщо поламка продукції не підпадає під гарантійний ремонт, доставка відремонтованої продукції буде здійснена за Ваш рахунок.
!!! У разі виходу з ладу продукції, яку Ви придбали НЕ на нашому сайті, у разі відсутності у вашому місті авторизованого сервісного центру і Ви не можете зв'язатися з продавцем продукції ТМ "KRAISSMANN" в якого її придбали, ми можемо Вам допомогти, але всі транспортні витрати і можливі витрати пов'язані з ремонтом продуції покладаються на Вас.
Зверніться до менеджера нашого магазину за телефонами вказаними в розділі
Контакти, та слідуйте його рекомендаціям.!!!
Важливо знати:
Відповідно до Закону України «Про Захист прав споживачів» – у разі виходу з ладу придбаного товару передбачається гарантійне обслуговування такого товару. Це означає, що непрацюючий товар необхідно зарахувати до Сервісного центру. Заміна товару на новий або повернення коштів можливе при виявленні авторизованим сервісним центром виробника несправності, яка:
- взагалі може бути усунена;
- ремонт займе понад 14 днів;
- робить товар значно іншим, ніж передбачено договором.